Het afgelopen paasweekeinde hebben we weer voor het eerst dit jaar onze camper weer gebruikt. Als eerste natuurlijk een APK en onderhoudsbeurt en dan even gauw inpakken en dan naar onze “buurtcamping”, in ons geval Camping Bakkum.

We hebben behoorlijk geluk gehad met het prachtige weer. Wel soms wat fris, en één dag waaide er een stevige wind. Maar toch behoorlijk veel zon ook. Elke dag hebben we buiten kunnen zitten.


